perjantaina, marraskuuta 21

Kurkistus kuvaajaan

Tässä vaiheessa voisin esitellä itseäni hieman paremmin, jotta tietäisitte minkälainen ihminen täällä ruudun ja kameran takana oikein on. Varoituksen sana, että tekstiä tulee pitkästi, sillä kun aloitan kirjoittamaan ei loppua meinää koskaan näkyä. Oikeasta sivupalkista jo hieman pintaraapaisua saittekin. Olen siis 19-vuotias, punapäinen tyttö joka on lähtöisin Ylivieskasta, mutta asuu kuitenkin viikot Kalajoella opiskelija-asunnossa. Opiskelen kolmatta eli viimeistä vuotta Kalajoen ammattiopistossa matkailua ja valmistun keväällä 2015 matkailuvirkailijaksi. Tammikuussa tieni vie kuitenkin Ouluun, johon sain juuri kämpän ja harjoittelupaikan hommattua.


Olen erittäin eläinrakas ihminen. Meiltä löytyy kotoa 2 koiraa (pyreneittenmastiffi, borderterrieri), 2 kissaa sekä pässi. Eläimet luokittelen monesti ihan perheenjäseniksikin, heh! Kavereiden kesken on tullut esille huomattavasti myös rakkauteni possuihin (wot??), aionkin "isona" ottaa itselleni mini- tai mikropossun! Tykkään kuvata myös eläimiä ja tuuttekin varmasti näkemään täällä kuvapläjäyksiä ainakin Semi ja Peppi koiristani!


Jos pyytäisin muita kuvailemaan itseäni, saisin luultavasti vastauksiksi "rauhallinen, hiljainen" ynnämuita tylsiä ja raivostuttavia adjektiiveja, joita olen tottunut kuulemaan. Olen kuitenkin saanut hirveästi varmuutta ja itsetietoisuutta ja kasvanut ihmisenä viime vuosien aikana. Olen sellainen ihminen, joka saattaa ehkä vaikuttaa hiljaiselta isossa väkijoukossa, koska en koe tarpeelliseksi pitää itsestäni mitään kovaa meteliä, mutta kunhan minuun tutustuu niin saa vasta selville kuka oikeasti olen. Tätä olen kuullut pariin otteeseen ja myönnän sen itsekin todeksi. Pitäisin enemmän sellaisista adjektiiveista kuin määrätietoinen, kilttiempaattinen, huolehtiva ja hieman hölmö.


Harrastan koirien kanssa ulkoilemista, valokuvausta, bloggaamista (hieno mahdollisuus taas linkittää TÄMÄ blogi), kirjoittamista sekä elokuvia. Salaisia unelmiani on, että pääsisin joskus mukaan tekemään elokuvaa tai musiikkivideota. Olisi aivan mahtavaa olla mukana prosessissa, edes pienessä tehtävässä kameran takana. Minua kiinnostaa myös tapahtumien järjestäminen, olen ollut mukana seurakunnan isostoiminnassa, kerhon vetämisessä, seurakunnan tapahtumien järjestämisessä ja kesäteatterissa.


Olen kuvannut ihan  harrastemielessä noin 15-vuotiaasta lähtien. Pidän blogia omaksi iloksi ja siksi, että minun on saatava purkaa ja ilmaista itseäni jollakin tavalla blogi on osoittanut hyväksi keinoksi siihen. Ihannetilanne olisi, jos saisin palautetta tätä kautta kuvistani ja blogistani. Rakentava kommentti, niin ruusut kun risutkin ovat tervetulleita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki palaute on tervetullutta!